Klantenbegeleidster Katrien

Klantenbegeleidster aan het woord

Het interieur van jouw nieuwe appartement, dat kies je volledig zelf. Charmant en traditioneel of eerder strak en minimalistisch? De mogelijkheden zijn eindeloos! Voor de keuken, het sanitair, de vloeren en de deuren krijg je een budget bij een van onze leveranciers. In de toonzaal kan je terecht voor persoonlijke begeleiding en advies op maat. Onze ervaren klantenbegeleidster Katrien Depoortere denkt met jou mee, zodat jouw woning voor de volle 100% aan jouw wensen voldoet.

 De afwerking van uw nieuwe appartement is dus volledig naar uw smaak. Logisch, want u kiest uw interieur zelf. Charmant en traditioneel, of eerder strak en minimalistisch? Uw mogelijkheden zijn eindeloos. De appartementen in ‘t Sas worden allen instapklaar afgewerkt. Zo voorzien wij per afwerkpost (keuken, sanitair, vloeren en deuren) een budget bij een door ons geselecteerde leverancier. Binnen dat budget heeft u de volledige vrijheid om uw eigen afwerking te kiezen. U kan in de toonzalen terecht voor advies op maat en persoonlijke begeleiding. Elke koper wordt bovendien bijgestaan door een ervaren klantenbegeleider die haar kennis in de strijd gooit. Zij denkt voor u aan de kleinste details zodat uw woning voor de volle 100% aan uw wensen voldoet. We spraken af met klantenbegeleidster Katrien Depoortere om te kijken hoe ze deze aanpak dagdagelijks in de praktijk brengt voor haar klanten. 
Hoe verloopt het eerste gesprek met de klanten?
Een eerste afspraak is vooral een kennismaking tussen de koper en mezelf. We leren mekaar kennen en ik peil hun wensen en verwachtingen. Dat kan zeer uiteenlopend zijn. Iedereen heeft zijn persoonlijke smaak en wensen, waar we maximaal rekening mee houden. Vervolgens overlopen we samen de indeling en voorzieningen van het appartement. We stellen ook samen een individueel traject op voor het verdere verloop tot aan de oplevering.
 
Volg je de afwerking op tot aan de oplevering?
Ja, precies. Vooraleer de bewoners in hun nieuwe woonst trekken ga ik met hen nog eens grondig doorheen het hele appartement voor een kwaliteitscontrole. Indien we samen nog kleine afwerkingspuntjes zouden opmerken, schrijven we dat samen op. Vervolgens zoek ik naar de snelste oplossing om de oplevering te finaliseren.
 
 
Mogen de klanten een sterke begeleiding verwachten?
Uiteraard. Het blijft natuurlijk niet bij dat éne kennismakingsgesprek. Samen met de klant bekijken we in het vervolgtraject verder de inrichting en toetsen we de gemaakte keuzes af. Daarnaast kunnen ze bij mij terecht voor al hun vragen en advies. Iedere dag volg ik de afwerking van het appartement op. Enerzijds met de leveranciers, anderzijds ter plaatste op de werf. Daarbij staat de klant centraal. Zo kan hij/zij op beide oren slapen en dromen van een nieuwe thuis.
Burgemeester Vilvoorde
Eén van de troeven van Vilvoorde is de ligging
Ken en Krista
Voor ons was het duidelijk dat Vilvoorde in volle ontwikkeling is.
Tuinarchitect Pieter
Elk seizoen baadt in een andere sfeer
Niels
Voor dit soort projecten zetten we sterk in op duurzaamheid, flexibiliteit en duurzaamheid
Sales Consultant Elena
Als Sales Consultant ga ik nét een stapje verder dan de traditionele makelaar.
Projectingenieur Bruno
De oeverzone tussen de wandelpaden en de Zenne krijgt een maximaal groene invulling.
Werfleider Patrick
We kloppen lange dagen, maar de omgeving maakt het de moeite waard
Program Manager Klaas
We zorgen ervoor dat het masterplan perfect getoetst is aan de behoeften van de toekomstige inwoners.
Architect Stefaan
We waren meteen overtuigd van de kwaliteiten van de locatie